Hon sa JA och han sa JA...

 
 
 Ja... vad ska man säga? 
Tack, alla ni som gjorde denna dag så mycket mer episk och fantastisk än vad vi någonsin kunnat drömma om!
Anonym

Men jag säger bara...WOW WOW WOW Camilla!! Underbart fina bilder och ni är otroligt vackra, skinade glada och sprudlande kära! Allt som vi pratat om och eventuellt oroat oss för blev ju helt perfekt! Vilken bukett! Och vilket hår! Och vilken slöja!! Vackra du! Jag inser att jag borde varit där. Glad att få se bilder iaf. Kan bara sammanfattas med ett "dunka dunka"!! Kram Frida (sommarkollegan).

Hanna

alltså. var ska jag börja? blir liksom alldeles tårögd - så fint var det. ni är så bra och det var en helt fabulös dag! TACK, än en gång, att jag fick vara med och GRATTIS OCH HURRA till er! <3 HEJA KÄRLEKEN!

Ida-Maria

ljuvligt!

Lovisa

JA JA JA JA!
Åh vad ni är fina.