Flytt och dylikt.

Och så kom det sig att jag än en gång blev Göteborgare, denna gång hamnade jag en aning mer öster om stadskärnan, närmare bestämt i Härlanda
Du som tycker om hemmagjorda tomater är välkommen hit om någon vecka eller sådär och du som snarare är intresserad av ett fantastiskt teutbud -eller varför inte bara har lust att träffa husmor i egen hög person- kan komma nästan på direkten.
Skoleriet är igång som aldrig förr och om man uppskattar ostruktur och oklarheter så skulle jag vilja påstå att detta är den perfekta kursen. Själv fortsätter jag att le medan jag febrilt försöker förstå vad jag egentligen förväntas göra eller kunna. Det blir nog bra det här.
Det börjar bli lite höst här mitt i allt också med kräftskivor, regnbyxor och allt vad det innebär. Det är med stor glädje och framförallt tacksamhet som jag taggar för hejdundrandes Härlandahöst. Efter några år hit och dit i olika synnerligen trevliga boendekonstellationer så bor jag numera ensam och det är  p r e c i s  sådär perfekt som jag hade hoppats på. 
 


 
Tack tack tack ni som möjliggjorde denna flytt. Bärhjälp och packhjälp och fikahjälp och uthyrningshjälp och Ikeashoppingturhjälp och kärrfickparkeringshjälp och hjälp, nu blir orden bara längre och längre.
Vi avrundar således där för denna dag.