men HEJ!

Bäste ingifte moster, föredetta roomie, forna klasskamrat, avlägsna släktning, kalaskompis, knepiga stalker eller bara allmänt intresserade människa, ja DU som har varit inne på denna ouppdaterade blogg och alldeles för många gånger mötts av precis INGENTING i nyhetsväg; beklagar!
 
I en tid där det har varit mycket av det mesta och massor av mycket så har bildvägsuppdateringen fått stå tillbaka men detta ska det bli ändring på minsann.
Vad sägs om en hejdundrandes massa bilder? Kloka ord? Rafflande äventyrshistorier? Finurliga tankegångar? och givetvis de alldagliga men ändå partyhöjande vardagsuppdateringarna från Kalaskollektivet?
 
Vad vill DU se?
Jag langar!
 
 
 
Ha de!
 
helena

Jag vill ha allt! Härliga, fina Camillabilder, goa´ kommentarer, spännande skildringar från verkligheten, inside news från Kalaskollektivet och det senaste från sjuksköterskeutbildningen, ja, som du förstår, allt som intresserar en gammal, ingift moster med nyhetstorka i det inre av Götaland!
Tack för en fin dag i Småland och många kramar från Helena.

syster K

JAA! Jag vill ha allt! Framför allt vill jag ha daj! Ser fram emot att få läsa om din höst som sjuksköteskestudent och sånt med! Snaaaaart ses vi!! Hurra! Kram

Trogen stalker

Jippi! Kalasiga och icke kalasiga bilder i alla dess slag! Hoppas plugg å allt går fint, jag vill mer än gärna hälsa på i götet till hösten!! /Från en närking som blitt skåning, en svfare som blitt musikhögskolestudent, en blond som förblivit blond. Kramisar!