hänt i veckan

 
 
du milde.
uppdateringen är fabulösare än någonsin. men här kommer minsann massor av bilder att avnjuta.
 
vi var hos ove och klippte får. rejält trevlig sysselsättning och fåren var snälla. vi målade med falu rödfärg (inte den svarta rödfärgen för dig som undrar).
vi var på en hejdundrandes jazzkonsert nere på kulturhuset med vår egen jazzensemble och efterföljande Lagaylia Frazier (frågan är vem som var huvudattraktionen för vår del..)
vi hittade det allra rödaste rummet.
vi letade upp stans bästa secondhand och avrundade med en tur till mackmakeriet.
vi fick ä n t l i g e n till en perfekt banankaka, nästanprecissompettersmammas.
jag&Hila steg upp i ottan, gjorde våfflor som sedan avnjöts med glass och blåbär på skolans allra bästa utsiktsplats. fantastiskt fyrtionio.
vi promenerade ner till stan för att hämta ett paket
och givetvis övade vi en hel massa.
 
ja.
 
jag har fullt upp hela tiden. men har dessutom kul, nästan för jämnan.
för tillfället har jag precis påbörjat helgen. sitter vid mitt skrivbord och blickar ut över ett regnigt jönköping men inne i mig skiner solen för jag har fått  (läs: köpt) mitt stora fantastiska eminenta paket.
som jag väntat, längtat och suktat efter detta..denna.
vad det innehåller kommer att delges i nästa inlägg, håll er vakna. 
 
tills vidare: glid i frid.