hänt i veckan

 
Det där med att jag skulle bli frisk av te.. det fungerade inte precis. Så nu sitter jag här på mitt rum och gör vad jag kan för att bli frisk. Missade sista konserten men något säger mig att det kommer fler..
Bilderna ovan är från veckan som gått, vi tog en svängom till IKEA där vi åt finmiddag och till A6 där vi hittade superduperfärgkombojackorna och vi hade framförallt rejält massa candlelightkonserter innehållandes ett helt gäng med klädbyten. Favoriten var alltid slutnumret där alla gick bananas på sotade ögon, röda läppar och bling bling.
På torsdag får jag en ny rumskompis och inte vilken rumskompis som helst utan en helklockerz HILA och något säger mig att rum 309 kommer bli helt episkt & fantastiskt.
Nej, nu är det dag för mig att återgå till att göra.. få se nu.. precis ingenting.
 
over and out.
Johanna

Man märker att Camilla är sjuk när hon börjar blogga så att jag missat TVÅ hela blogginlägg samtidigt...