never say no

SVF.
Södra Vätterbygdens Folkhögskola.
Ja, här bor jag alltså numera.
En helfestlig skola med en ännu mera helfestlig utsikt..
 
 
..såhär vaknar jag om mornarna.
helt okej liksom.
men som alltid så finns det alltid ett men och här är vårat:
b a c k a r n a.
jamani, bedrövliga backar. ska man köpa mjölk- backar, ska man till kyrkan- backar och ja ska man göra ungefär vadsomhelst- backar. bedrövliga backar.
Jönköping är en vacker stad. vacker och trevlig. vi har redan hunnit vandra upp och ner för dessa backar ett antal gånger och vadmuskler kommer jag ha gott om efter detta år. 
 
 
ja. imorse hittade vi en fantastisk kyrka, Immanuelskyrkan. inte nog med att där fanns en brassorkester på sisdåär trettio personer, en härlig gospelkör med gung och massa tårtbuffé, MANNEN BAKOM MIG KOM FRÅN UGANDA. camilla fick äntligen prata sin swahili och fick givetvis ännu ett nummer att ringa när jag behöver prata av mig.
helgen vart fin. det bidde tacos, saxofon, bongo, stadsvandring, smörstekt sparris, liljor i fönstret, en fin antikrunda, massa telefon med systrarna från förr, justin bieber och framfrallt har jag inte sagt nej.
nej, nu väntar film.
folkislivet är ett faktum.
Hanna

Det räcker att åka till U-hamn för att uppleva dessa backar... Jönköpingsbor och Ulricehamnare har snygga ben, japp. Underbart att höra att du har det bra! Kram!

camilla

haha, givetvis. gym och löprundor kan slänga sig i väggen. backar är det nya. kom hit snart fina du, annars kommer jag till dig!