pt 1



Hej jag heter camilla, i onsdags kom jag hem från grekland, efter att ha avnjutit en kaffe där hemma med min mor åkte jag på min allra sista vårkonsert. Dagen efter begav jag mig till skolan för att göra absolut ingenting alls. Dagen därpå tog årets första studentkalas vid och när jag hade hunnit sova ut några timmar så samlades hela familjen och festförberedelserna för min mor började på blodigt allvar. Nu är festen över och om några timmar åker jag vidare till Stockholm för att provspela för Arméns musikkår.. håll tummarna, det kan behövas. Just det ja, jag ska hinna en sväng till Göteborg nu också. Innan tisdag måste jag hinna sy färdigt balklänningen som jag för övrigt inte har sytt själv. Sova får jag göra när jag blir gammal och fixa bilderna från Grekland, ja det får bli en annan dag. Men jag kommer hinna ta studenten, ni behöver inte vara lugna.