Rationell galenskap

..Jo, jag har fått körkort!!!
..såhär såg det ut kvällen innan jag skulle skriva min signatur på kortet.
Helt brutalt galet underbart är det att kunna åka precis vart man vill, när man vill.
Jag sätter på mig bältet, skruvar upp musiken & gasar iväg lång bort och njuter av friheten, helt oslagbart!!
Andreas

Va?? när? grattis jättemkt!! Vi får ut å ta några rundor när jag kommer hem då. =)

sofia

Detta måste vi fira!!!Va KUL sort GRATTIS!!!!:D

Camilla

TACK tack TACK! jag tog det i torsdags... var och hämtade ut kortet idag, snacka om lyckorus!!

Jacob Karlsson

Åh, det där med friheten känner jag igen, precis så känns det. Grattis till kortet!



Ps. Det var din syster Katarina som länkade till din blogg på FB. Men vi har ju träffats, Credo Jacob om du kommer ihåg, typ två år sedan :)

Camilla

nejmen hej jakob:) jag minns dig minsann.

stort stort TaCk!! allt väl med dig?