En skrattande ko bakom örat

Tänk, om mindre än tre timmar är min barndom över.. typ.
Jag spenderar mina sista timmar som barn på ett ganska traditionellt sätt med ett hederligt kuddkrig...

Gissa vem som vann?
För övrigt så hade jag inga lektioner idag men tillbringade ändå tio timmar (minus en tripp till Kinna) på vårat älskade Marks Gymnasium!
HannnaaaD

kuddkrig blir man aldrig for gammal for, snalla sag att de e sa! ja vill gora det, btw, du har det mest underbara bilder ja nansin settt!!

Anonym

hahaha.. det här var de roligaste bilder jag sett på länge. Hoppas du får en underbar födelsedag och btw man slutar inte barndomen bara för att man blir myndig (se på mig)/ bror

camilla

ha ha ha ha! TOPPEN, hanna då är du välkommen till sätila så laddar vi upp med miljoner kuddar och krigar en hel vecka!

Mikael, du är den mest coola jag vet! Kul förresten att både du och hanna skriver "btw"..superkul..typ