på taket

 
Vi har många fina och duktiga musiker här på skolan. Igår följde jag med ett gäng upp på taket för att fota deras ensemble. Dödligt bra utsikt. När man har sett den då kan man nästan dö. Jag får se den varje morgon, det är inte klokt. T A C K  Gud för det. Det var himla trevligt att få fota vännerna just där. Och snygga är de också.
Helena

Men Camilla...man får väl inte vara på taket?!
Men det blev snygga bilder på taket. Efter några dagar av eländigt väder blir det kallt igen, skönt!
Nu har jag bakat semlebullar. Vill du komma och smaka någon dag, fina du?
Kram från Helena.

camilla

haha, tur att vaktmästarna inte befann sig där vid det tillfället och tur att jag överlevde hoppet ner från taket. Det man inte vet har man inte ont av tänker jag..
ÅÅÅ, jag kommer väldigt väldigt gärna och semlefikar! Vi får helt enkelt höras och planera in en dag.
Mängder med stora kramar till dig!