Hejsan svejsan, tjingeling, goddag.

Kontinuerlig uppdatering har inte varit min del av kakan det senaste..
men så har jag ju också varit i sju olika länder bara senaste veckan.
Jag har dessutom packat, sagt tack & hej leverpastej till Sverige och flyttat utomlands..
 
Nå bur jeg nemlig i Norge.
 
Under mina första tjugofyra timmar i detta koselige land hann jag söka tjugofem jobb (utöver de sisådär trettiofem som jag sökte sist jag var här) och min ambition var att ha jobb innan fredag. Idag är det fredag..
 
Og jeg har hatt min første arbeidsdag idag.
 
Det ska nog bli bra det här. Jag bor som inneboende i Norges mest koselige familj i Asker, som ligger en bit utanför Oslo, har fått lite jobb på Jordbær pikene, en heltrevlig cafékedja som bakar och lagar det mesta från grunden och tanken var att jag bara skulle provjobba lite idag men jag fick stanna många timmar och så undrade de om jag kunde komma imorgon också..
 
Jeg tror det vil løse seg.
 
Häromdagen så råkade jag vakna runt 6, tittade ut genom fönstret och möttes då av denna vy..
 
Nydelig.
 
Vackert. Vimpeln alltså.
Så. Då vet ni lite om mitt liv. Lika intressant och oklart som alltid.
 
Ha det!
syster K

Hurra för att du fått lite jobb och för att soluppgångar är vackra!! kraaaam!

camilla

och HURRA för skype!

Hanna

det er fantastisk! lykke til!

sofia

Åh då har jag ännu fler anledningar till att åka till oslo :)