Israel/Palestina

Ja, det är väl vida känt att min förmåga att fota sparsamt är nästintill obefintlig..
Alla mina försök tycks gå åt skogen.
Mina fingrar tycks dras till min kamera, ett obotligt fenomen helt enkelt.
Att välja ut bara några bilder från en såpass händelserik resa som vi har gjort var inte lätt.
Jag kapitulerade snart och här kommer nu rejält med bilder.
 
Som sagt, en rejält händeserik resa, med rejält bra människor till ett rejält spännande ställe.
 
Precis innan vi åkte kom rektorn in till oss och ville önska oss en trevlig resa och jag kan nog faktiskt hålla med honom när han sa att ur en sådan resa går ingen oförändrad..
 
 

 
Väl hemma hittade vi en ballongfylld toalett, sånt gör en glad.
Tack för det och tack för en eminent, omtumlande, lärorik, fantastiskt rolig och klockrent bra resa!
Nu är klockan som vanligt några timmar för mycket imorgon ska det levereras skönsång så ett godnatt är på sin plats.
godnatt.
 
Markus

Tack för att du la upp bilderna här, så sjukt snygga! Du har verkligen känsla. Kul att få blicka tillbaka också.

Helena

Tack Camilla! Som vanligt, underbara bilder!
Idag lyser solen på oss i Ulricehamn och vi har för första gången suttit i utemöblerna på verandan och ätit och fikat dagens alla mål.
Glad vår och kram från Helena.