da´n före da´n före da´n före da´n före da´n före da´n före da´n före da´n före da´n..

Sitter här vid köksbordet och tänkte ta tag i diverse pluggerier. Men först:

Imorgon är det första december, vilket innebär att julkalendern börjar (lyckalyckalyckalyckalycka), jag får titta på Greveholm igen (utan att alla protesterar högljutt).

Efter att jag har varit en sväng hos tandläkaren tänkte jag dricka glögg, i massor.
Igår när jag skulle värma lite glögg funderade jag lite som man gör ibland. Varför dricker man bara glögg i minismå koppar? Efter att ha funderat en liten stund utan att komma fram till något vettigt värmde jag min glögg i en stor kopp...
Efter att ha druckit upp all glögg insåg jag varför man inte dricker glögg i stora koppar.
Den som själv vill ta reda på varför, kan sluta läsa nu..

Jo, (jag tänkte nästan att du skulle fortsätta) det var faktiskt lite svårare att svälja glögg i en stor kopp, har ännu ingen förklaring på detta. Dessutom hann den sista glöggen bli kall och till råga på allt orkade jag aldig äta någon kvällsmat igår för jag blev så otroligt mätt på glöggen.. Troligtvis innehåller den en massa socker men who cares?! It´s glögg!

Sen till en tråkig nyhet, kameran är åter på lagning. Detta innebär alltså att jag är kameralös, dock har jag ett fint objektiv att pilla på..
Kanske är detta ett tecken, ett tecken på att jag inte ska fota & redigera bilder utan fokusera (inte fokusera i kamerasammanhang..) på skolan. Enligt tradition kommer nu allting innan lovet, massa massa stora, viktiga saker. Heja heja!
Så, den som är sugern på att gästblogga här för att hålla besökarantalet på fortsatt fin nivå, medan jag sitter och studerar, kan ju höra av sig.
Back to plugg
Hanna

jag har världens bästa bloggare till kusin!



Och du, som jag sa plugga inte ihjäl dig!



<3

ebba

ebba

Du! jag har med försökt med glögg i stor kopp, senast idag men jag dricker upp allt så fort, för att undvika värmeutbyte med omgivningen,att jag får ont i magen av det med vilket inte är så jätte jätte gott :o plus att min mage inte är van vid varma drycker överhuvudtaget..