Redo för strid

Nu är det höst hörrni. 
 
När det är höst så blir man ledsen.
När man är ledsen vill man bli glad.
Glad blir man genom att pyssla upp svenska damtidningar från förr på väggen.
 
 
När det är höst så blir det mörkt.
När det blir mörkt så vill man ha ljus.
Ljus bör finnas lättillgängligt och i lite för stor skala.
 
 
När det är höst så kan man få stickabsitinensbesvär.
När man får stickabstinensbesvär så ska man se till att fixa fram garn.
Garn finns framförallt att inhämta på vindar och kan med stor fördel placeras i bra väskor.
 

 
När det blir höst så blir man kall.
När man blir kall så vill man ha te.
När man ökar sin tekonsumtion så kan det få förödande konsekvenser.
Förrödande konsekvenser löser man med ett 24-paketrullar på Maxi.
 
 
God höst allesammans.
49
Helena

Det är faktiskt väldigt mysigt med höst tycker jag. Det känner man när man läser din blogg också! Jag skulle tro att det var en jättefin kväll i Ubbhult. Det blir ju lätt så med flickor som tar snygga bilder och är ambitiösa, som typ du, Camilla. Vi saknade er på kalaset men vi ses en annan gång. Höstkramar från Helena.

Helena

Det är faktiskt väldigt mysigt med höst tycker jag. Det känner man när man läser din blogg också! Jag skulle tro att det var en jättefin kväll i Ubbhult. Det blir ju lätt så med flickor som tar snygga bilder och är ambitiösa, som typ du, Camilla. Vi saknade er på kalaset men vi ses en annan gång. Höstkramar från Helena.

camilla

Åh Helena! Jag önskar att jag hade kunnat komma på kalaset och krama om dig och höra om dina äventyr! Hoppas att vi ses snart (du vet att erbjudandet om göteborgsvisit kvarstår?)
Föredraget gick kanon och nu är det plugg som gäller för hela slanten!
Höstkramar i massor!!

Helena

Jag hoppas att jag ska kunna få rum med en Göteborgsvisit snart. Det skulle vara väldigt trevligt!
Ha det gott med plugget.
Kram från Helena.