Sysselsatt

Till helgen? Nej det blev inte så.
Till våren? Våren, ja, vart tog den vägen?
Till sommaren? Nej, inte en chans.
 
Det där med att bli ledig, få tid, inte ha någonting alls planerat, det kommer nog aldrig att hända mig.
Lika bra att bara acceptera.
Jag är nog en sådan människa som helt enkelt aldrig kommer lyckas med just den biten.
Sysselsatt är mitt signum. 
 
Den senaste tiden är det framförallt jobb som upptagit min tid och mitt liv. Det råkade bli en väldans massa jobb och nu inser jag att igår var min första jobbfria dag på nitton dagar... och jag som inte ens bor i Norge längre.
 
Men som sagt, sysselsatt var det ju.
Den jobbfria dagen spenderade jag nämligen som bröllopsfotograf djupt inne i de småländska skogarna.
Fint och festligt minsann.
Ester & Gabriel.
Riktigt fina människor som fick varandra tillslut.
Som en saga.