Glad och god och framförallt festlig påsk

Haha. 
Tänk vad många gånger en del har sett det här:
 
 
Tänk vad ni kommer minnas den frukosten.
 
Förlåt. Uppdatering är inte alltid min starkaste sida. 
 
Det här med att ha en blogg är bra när folk undrar vad man pysslar med för närvarande. I synnerhet då man är en person som flänger lite hit och lite hit.. Fast då gäller det ju att man mellan flängningarna tar sig tid att uppdatera och det är där mitt problem kommer in i bilden. 
Tidsbrist.
Eller prioriteringsproblem. Beror ju på hur man väljer att se på saker & ting.
Men nu sitter jag här. Nöjd som bara den. Har deklarerat för både Norge och Sverige, har firat en hejdundrandes bra påsk, har hittat mitt påskägg.. och tömt det, har plockat vitsippor, hållt i kycklingar, myst med allaaa syskon, flöjtat, fotat, grillat, träffat folk, kryssat av massor av saker på göra-listan, kalasat, firat att JA, JESUS ÄR SANNERLIGEN UPPSTÅNDEN och nu är det alltså dags för en liten uppdatering i bildformat för den som av någon anledning skulle vara intresserad av vad jag pysslar med under påsk..
 
Ungefär såhär har det sett ut i bilder:
 
 
Tack och hej. Leverpastej.
49
Hanna

älskar allas genomlyckliga, miner när vi håller i kycklingarna!

Camilla

JAJAJA!! Mer kycklingar åt folket!