hänt i helgen

 
 
bra helg.
gick på spex och pratade om Gud & sånt på ett ungdomsmöte här på skolan, vandrade ner till stan med ett snyggt gäng, vi iförde oss läckra dojjor och slog ner käglor, övade och övade, tog bussen till kusinerna i u-hamn och fick både ett redigt bra slut på förra veckan och en redigt bra start på denna, promenerade på en extågbana, lärde mig fåglar, löste fatigdomsproblemet med kusinhanna, såg på nyheterna, och hade riktigt fabulös kvalitetstid med mina fina släktingar. de tog verkligen hand om mig med råge (och då syftar jag inte främst på den eminenta råggröten helena, utan på det faktum att ni verkligen kan konsten att leverera hög mysfaktor). 
TACK.
Hanna

det var ett episkt dygn, tack kära du! kom tillbaka snart!

Helena

Du är söt Camilla!
Tack för fina dagar och de vackra solgula blomman som lyser upp vårt kök.
Du kan konsten att lysa upp ett hem och glädja en kusinfamilj. Kram, kram

camilla

tack NI! jag kommer snart igen!!