Kan du tänka dig?

 
Kan du tänka dig att bo ett halvår någon helt annanstans? Kan du tänka dig ett liv flera timmars bussresa ifrån civilisation? Kan du föreställa dig ett liv där femtio kronor räcker till en hel veckas mat? En plats där du a l l t i d är sedd och där Gud faktiskt är viktigare än iphones? Kan du tänka dig en plats där du under en skogspromenad kanske stöter på en hyena och där alla kan sjunga i stämmor?
Nej, det är inte så lätt alltid. 
För mig känns min resa så ofta bara som en enda lång och overklig dröm men när jag får tillfälle att berätta för andra så kommer allt tillbaka på något vis. 
Har du inget för dig imorgonkväll kan jag ju varmt rekommendera KU (kyrkan ungdomsgrupp) Örby kl 19.
Det blir kul, utmanande, lärorikt och trevligt. 
karibu
Karin

Jag vill höra! Jag är jätteintresserad! Kan vi inte ha en myskväll snart och så berättar du om Tanzania? :D

camils

åh! hurra! jätteja!