äntligen sol



...Här hänger vi musikare. Okej? Helt okej.






 
Sol.
Kära nån.
Hej.
Idag kan jag än en gång konstatera att det här med sol är aldrig överskattat.
Vår och värme (och framförallt vårvärme) är synonymt med lycka. Jag vill bara ha mer och mer och mer och ja, ni fattar.
Effektiviteten är inte på topp idag och jag är så glad att det faktiskt inte spelar någon större roll. Okej, jag ska inte bli musiker så några timmars övning hit och dit spelar ingen större roll (fast den där jobbsökarbiten borde bara göras..) Istället passar jag på att vandra runt i solvädret och begagna kameran. Le åt den helfantastiska rosa kvällshimlen och därefter åt den sagolika stoora månen som lyser upp hela jönköping city och humöret mitt.
Jag äter digestivekex och lyssnar på Red Hot Chili Peppers (intressesmurfen hoppar) och funderar lite på det här med framtiden.
Framtiden alltså.
Tänk, om bara några månader kan jag vara precis var som helst, i helavärlden.
Nervös? Inte det minsta.
Nyfiken? Det kan du skriva upp.
Helena

Hej söta Camilla!
Åh, vad härlig vårvinter det har varit här i Ulricehamn också! Tack för dina,som vanligt, härliga bilder och goa' reflektioner av livet och vardagen.
Kramisar från Helena.

camilla

tacktacktack! och massa kramar tillbaka! snart kommer jag och har myskväll i u-hamn!