hemma


 
ojojoj. käre värld sicken resa vi fick.
 
Jag har fått se rejält mycket vackert, fått träffa många inspirerande människor, ätit många pitabröd, besökt många viktiga platser, lärt mig mycket om konflikten, blivit upprörd över mycket och samtidigt glad och inspirerad av mycket annat, insett att mina musikervänner verkligen är fantastiskt fantastiska, blivit taggad på att lära mig arabiska och min rese-gnista har verkligen tänts ånyo (eller ja, inte för att den någonsin har slocknat..)
Är verkligen tacksam för denna lärorika och rakt igenom bra resa.
 
Sitter nu i min herrgård (åh, vad jag trivs med att kunna säga så) och har påbörjat projekt bildredigering. KUL. 
Startade denna dag med en mysfrukost på taket i sällskap av fina vänner, fortsatte sedan med en kaffefika på balkongen och efter en promenad i stan innehållandes diverse solbrille/secondhandfynd och ett redigt långt telefonsamtal med en redigt fin lillasyster avnjöt jag middagen på balkongen.
Älskar vårsol och älskar ledighet och framförallt älskar jag dessa båda i kombination.
Livsnjutare? Kanhända.. men varför inte liksom?
 
Bilder från resan kommer..
någon gång.