sicken dag

 
 
jag fick verkligen en helfin gårdag. på jobbet åkte jag hem till en tant och det kändes nästan som att komma hem, vi bara pratade och pratade. hon bjöd på jordgubbar och jag var tvungen att äta dem med sked varpå hon sa jag förstår hur det känns (vilket hon mycket riktigt gjorde efter både en och en annan munoperation). väl hemma åt jag yoghurt och såg på sommar med ernst. pratade med jenk och sen bara kom hon och det blev bara bra. kvällen spenderades i ett somrigt sätila, jag fick äpplekanelyoghurt, vi såg lite föräldrafällan, hade kvalitetstid på bryggan och gick igenom allt som hunnit hända sen förra veckan. jamani sicken afton.
trots att jag nu börjar se alltmer blåslagen ut i ansiktet så är livet för närvarande bara bra. mor har fyllt en korg med fläderblommor och imorgon skall här göras saft.
just nu sitter jag och väntar på att en rejält bra kusinhanna ska dyka upp och om möjligt göra mig ännu lyckligare.
oh. det här är bara bra.