midsommar

 
det blev en midsommar, en regnig men ack så trevlig sådan. vi firade 95/50/45-års fest i ulricehamn med stora släkten. mor tog sin folkdräkt så då tog jag min.
när vi kom dit var det första vi såg ett bord fullt med jorgubbstårtor av alla de slag, lyckan var gjord. sång, dans, färskpotatis, gospelgung, dragspel, kökshäng, skratt och köttbullar gjorde inte festen sämre. somnade dock i baren runt tio.. 
fast det var ingen bar, det var en kaffepåtårshörna.
och jag somnade aldrig, blundade bara länge.
och jag var inte full. eller så var det precis det jag var, full på livet, på tidiga jobbmornar, på mat och framförallt på jordgubbstårta.
Hanna

Fantastiska bilder! Jag och mor fick oss ett gott skratt, speciellt när vi såg bilden på henne och mormor. Jag diggar din nya design förresten!!

morbror Anders

Så härliga bilder. Du är så duktig och vilken härlig fest det blev när man så sköna vänner och släktingar.

P.S jag såg dig blunda i påtårshörnan :)

morbror Anders

Så härliga bilder. Du är så duktig och vilken härlig fest det blev när man så sköna vänner och släktingar.

P.S jag såg dig blunda i påtårshörnan :)

camilla

haha, fint anders. vill än en gång poängtera att det bara var blundning du såg, inget sovande. jag vilade ögonen het enkelt.
supermassa tack för ett rejält festligt kalas, det blev verkligen bara bra och hanna du var bara snygg!