aj

 
fina fina mor hade inte bara köpt en rejält massa yoghurt till mig, utan hon har köpt massa randig yoghurt till mig.
Idag var jag nämligen hos kirurgen och fick två skruvar nedborrade mitt bland mina tänder, det var en märklig upplevelse. Jag fick lokalbedövning, rejält massa lokalbedövning (ni vet sådär så man inte kan svälja på ett tag för allt rinner ut när man dricker..), de lade ett grönt täcke över mig med hål för munnen såklart och sen satte jag på min mp3. Det kom en salig röra med musik -som det alltid gör på de ställen där jag har lagt in musik- allt från håkan till break your heart till rosa helikopter till beethovens ödessymfoni. Ja, ett tag trodde jag att jag var död, allt var så ljust och fint och beethoven gjorde inte saken sämre. Nåväl, efter en och en halv timme var de klara med mig och både jag och syster hade överlevt sjukhusvistelsen. 
Så fort bedövningen släppte kom värken och nu väntar någon vecka med alvedon, saltvatten, sopp- och yoghurtsdiet.
Om några månader är det dax att skruva på porslinständer på skruvarna och då är tantstämpeln snart ett faktum.
nu:sova