DAGS IGEN

 
jaha, då var det dags igen, dags för årets tredje stora avsked. Den här gången är det varken tanzania eller glimåkra jag lämnar utan hemmets lugna vrå, allas vårt sätila.
 
 
..denna fantastiska lilla by där det numera finns svängdörrar i affären, där smultronplantorna aldrig slutar leverera och där bryggan är så lång att man faktiskt kommer förbi det långgrunda.
Sommaren 2012 blev en hel massa jobb på hemtjänsten men däremellan hann jag med en del trevliga äventyr och påhitt.
 
 
japp japp. tack alla.
nu väntar ännu ett äventyr, denna gång blir det massa musik, här:
 
 
vem vet vad som kommer hända. rejält förväntansfull och nyfiken packar jag in mig i bilen med far som sedan kör mig till mitt nya hem- JÖNKÖPING.
 
 
Daniel

Lycka till och ha roligt!

camilla

å daniel. tack! jag jobbar på det. hur går det för dig med höstplanerna??