wewe na mimi


johanna. ja, jag drod ju inte precis nitlotten. jag och denna dundersköna flicka ska spendera nästan ett halvår tillsammans, mitt ute i ingenstans. och det känns bara såå rätt. vi kommer ha den mest perfekta julaftonen, obegränsat med nybakade pepparkakor, traditionella jullåtar på högsta volym, ett gäng afrikabebisar i knäna, en egentillverkad julgran mitt på golvet (bestående av diverse kvistar vi hittat på savannen), massa skratt, massa julpynt som den oerhört kreativa kvinnan vid min sida och jag har knåpat ihop. mmm jag börjar nästan längta till julen. jodå, johanna har potential så att säga, hon har humor, hon är väldigt väldigt konstnärlig (något hon aldrig själv skulle erkänna.. vill förtydliga att konstnärlig är en komplimang..) dessutom är hon klok och utomordentligt gemytlig.
snacka om att vi kommer få det fint där ute i bushen.
sara

yeah, jag fattar! Du och jag! :)