packa upp packa ner

äntligen äntligen är jag hemma i mitt underbara sätila. ett tag var mitt rum så till bredden fullt av diverse ting att man nästan fick gå in och backa ut. men nu. nu är det så rent att man knappt vill gå ut ur det (även om bilden ovan säger något annat). för att inte tala om garderoben. en stor del av dagen har spenderats på att stryka alla kläder. fint ska det vara. jag insåg hur extremt mycket kläder jag har och som en följd av denna insikt så tog jag mitt förnuft till fånga och med min mors hjälp rensade jag ur alla de kläder som jag inte behöver längre. kanske att någon annan behöver dem bättre.
idag kom dessutom ida förbi en sväng och uppdaterade mig om vad som hänt här i mark. det gick fort. fina fina ida, jag kommer sakna dig så mycket så mycket. du anar inte.
kvällen har spenderats med min absoluta favoritlillasyster, en stor nutellaburk, massa mat och så världens bästa film som kakan på moset.
jag tror jag går en helt oslagbar vecka till mötes. här ska minnen skapas.