Samos



jag gillar inte fetaost och äter helst inte vitlök. Sol(ros)torkade tomater faller mig inte i smaken för att inte tala om oliver..
Trots detta tror jag att jag har det heeelt okej där jag befinner mig på min grekiska ö. Kanske sitter jag på stranden och tittar på båtar som guppar längs med horisonten, kanske har jag precis bestigit ett högt berg, kanske berättade våra lärare precis något superspännande om de vackra blommorna vid vägkanten, kanske har jag tagit en lång sovmorgon efter att ha dansat hela natten, förhoppningsvis har jag antagit en något brunare nyans, antagligen har vi skrattat så högt i vår lägenhet att grannarna fått be oss var lite tystare, förmodligen lyser solen ständigt och jag bara njuter, har massor av russin i väskan, ett par solglasögon på näsan och ett stort leende på läpparna.
φιλί
Hanna

Iiiii de ser så härligt ut!!! Vill oxå!!!