lite kärlek



Idag skrev jag, Camilla Dotevall mitt allra sista matteprov, någonsin (eller vem vet om jag slutar som civilingengör, sinusprofessor eller mattelärare en vacker dag)..
Hur som helst så fullkomligt älskar jag känslan efter ett prov. Oavsett hur det har gått så får man lämna det bakom sig (och börja plugga på nästa sak..).
Idag, när solen tittade fram så vågade jag nästan börja hoppas på vår igen. Tänk tänk tänk, vilken otroligt bra grej, våren.
Efter att precis ha avnjutit en dokumentär tillsammans med Elin som handlade om George Orwell (nu kan jag allt, fråga gärna), några riktiga nostalgilåtar tillsammans med lillasyster, några pannkakor med jordbubbar på tillsammans med mor, inom en snar framtid en kopp te tillsammans med far så känner jag att det ska bli skönt att stänga igen butiken för denna gång. Nu vill jag sova.