det blev lite midsommar tillslut

Trots många jobbtimmar, regn, förkylning, trötthet och massa andra dåliga ursäkter så har även jag tillslut firat lite midsommar



.
.det bidde ingen krans men en ack så trevlig blombukett någon dag för tidigt



..jordgubbstårta har jag minsann ätit med buller och bång, flera gånger om, på jobbet, hemma, i Istorp, ja lite överallt. Kanske att MarieHelenes cupcakes ändå tog priset



..när det såg ut såhär så var det inte riktigt lika träigt att jobba inomhus några timmar



..jag och mor läste i tidningar och drack kaffe



..där sitter han under korkeken



..jag hann precis sy en midsommarklänning, fast riktigt färdig blev den inte.. och kommer nog aldrig bli heller för den delen, sån är jag


..baka bröd och pizza gjorde jag någon dag. Pizzorna som MarieHelene hjälpte mig att garnera blev sådär gudomligt perfekta, synd bara att pizza nummer två inte gick att lossa från papperet..



..varje gång jag gick in i badrummet denna dag så mötte mig denna randiga syn och jag tänkte för mig själv "Ah, jag har verkligen fostrat min familj väl" (det bästa är att man bara ser halva tvätten här)



på midsommarafton
jobbade jag till 21, därefter trotsade jag tröttheten och det faktum att jag skulle upp kl 6 dagen efter och körde till massa lyckliga snygga människor i Istorp, fint



..jag har verkligen varit effektiv i köket, hunnit baka både det ena och det tredje. En kväll kom massa folk för att se på Svartvitt 64 och oh vilken afton det blev.



japp. nu är det beachvolley och grillning på Lygnern beach