GRATTIS MIN SKÖNA

Idag är det Camillas födelsedag
Min fina flicka av bästa slag.
Hon har ett skratt som smittar gott
och ett leende så flott
Förmågan att sprida glädje hon har
Hennes kärlek är så uppenbar.
Aldrig nånsin nått dåligt om nån
vare sig man heter Dotevall, Bror eller Andersson
Hon är smart och snabbtänkt och ambitiös som få,
på min lista över favvofolk är hon omöjlig att slå
Hon har det där extra som folk drar sig till
Hon är som den allra vackraste Kamomill
Hon är så talangful på många håll
Hon briljerar på flöjt, tar kort, kan lägga upp en fåll
Jag ser henne som så mycket mer än min kusin
Hon är min syster, bästa vän och en smart blondin!
Jag blir så stolt av allt hon gör
När hon åker skidor, ligger på stranden, pluggar eller sjunger i kör
Hon är skicklig på att rimma, duktigt på att simma
I min ödestimma är hon min ljusstrimma
Så otroligt fin både ut och in
Hon är som min Jasmin, om jag nu hade vart Aladdin.
Jag hittar inga brister hos dig,
Camilla, du är helt enkelt en helt fantastisk tjej
Du har så bra smak i alla dina val
Seth Cohen, Jane Austen, randigt och bröderna Rongedal
(Det sista var mest ett dumt nödrim,
fy på mig, ska nog klistar igen min mun med lim...)
Jag med många fler håller dig väldigt kär
Du är så prefekt precis som du är
Jag skulle kunna skriva en dikt flera mil lång
Jag skulle kunna skriva den allra längsta hyllningssång
Jag skulle göra vad som helst för dig
bara för att visa vad du betyder mycket för mig.
Grattis på din dag du bästa av de bästa
Jag hoppas den blir fest och du får en välförtjänt FIESTA!

Mycket kärlek från en stor beundrare.








johanna

Grattis min Camillsing! fint rim beundraren!:)

camilla

haaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaa!!!!!!!!! iiiiiiii