puhh



Min vänstra arm har fått ta mycket stryk och jag börjar så sakteliga klura på hur jag ska klara av matte-E-nationella på fredag... eller biologiprovet eller fysik eller bla bla bla..

Idag råkade jag ut för en jobbig sak: datorn (innehållande projektarbetet som ska in i veckan) startade inte..
jaha tänkte jag, detta är verkligen min vecka.
Som tur är kunde min käre far, teknisk som han är, få igång den tillslut.
Tack gode Gud för det!

Imorgon börjar skolan på nytt, trots att jag har sovmorgon måste jag gå upp med de andra. Inte för att jag nödvändigtvis måste ha sällskap vid frukosten.. Nej, jag kan inte knyta skosnörena själv...
syster K

Hej jag heter Katarina och är 23 år. Jag skriver inte särskilt fint och har inte läst matte E eller biologi C, men jag kan både skriva snyggare än dig och är snäll. Jag är intresserad av jobbet som din högra hand på fredag, hör gärna av dig till mg om jag verkar intressant. Och som sagt hade du väntat några år med att göra dig illa så hade jag kunnat allt om handrehabilitering och tips och trix i vardagen vid funktionshinder.

mvh och en puss till dig!

/syster k

camilla

åhh finis! jag fick idag reda på att jag måste vänta med att skriva alla prov tills gipset är borta.. Men jag behöver fortfarande en sekreterare till allt annat som skrivas skall. du får jobbet!

puss