svamp och stegar

okej, jag har nu snart varit skåning i två veckor och uppdateringen av mitt liv har väl varit sisådär..

Var ska jag börja.
Jag har varit på ett gäng bibelkunskapslektioner med en eminent bibelkunskapslärare. Vår präst är sjuk och de lektioner vi inte haft i hans trädgård (med en gammal matta, istället för whiteboardtavla, uppspikad på väggen) har för det mesta varit inställda.
Utan att överdriva så kan jag nog säga att jag haft mer tid än jag någonsin haft . Jag har hunnit få med hela klassen på att iklädda sig randigt och spela volleyboll, baka bröd, kakor och diverse maträtter, fota massor, åka på annorlunda utflykter, upptäcka Kristianstad och deras allra trevligaste café, köra buss, gå på konstutställning och skriva önskelappar, spendera x antal timmar i svampskogen (med inte alltför mycket svamp i korgarna (påsarna) vid hemfärden), hamna mitt i ett brutalt brottningsläger, lära mig flygande maran, svettas sönder, nästan bryta nacken och ryggen samtidigt som självförtroendet fick sig en törn då alla brottarbarn framstod som såå mycket mer vältränade..
Dessutom har Elin varit på besök, fina fina Elin som redan imorgon lämnar landet. Åh vi hade verkligen några mysiga och trevliga dagar tillsammans.

Antingen så är det för att jag bor på ett internat och delar nätverket med massa andra eller så är det för att fröken Grå och jag inte kommer riktigt överens än men att ladda upp bilder det bara går inte. En bild tar väl sisådär trettiofem minuter.. Nåväl, några enstaka skogsbilder lyckades jag tillslut få ihop:



To be continued, som de säger på OC.
Imorgon blir det vaccinering för hela slanten.. spännande!
ha det gött kött
Hanna

Åh, det låter jättehärligt! :D jag saknade dig på släktkalase dock!