rum 24

hej!
Jag sitter nu i östra Göinge kommun, på Glimåkra folkhögskola, på elevhemmet, i rum tjugofyra, på min säng. Klockan är nitton minuter över tjugotvå och i mitt knä ligger hon, fröken grå. Hon kom i onsdags, samma dag som jag åkte. De första tre dygnen fick hon spendera i sin låda men så fort jag kom hem till Sätila så sprang jag upp på mitt rum och öppnade lådan.
Hade det inte varit för att klockan är mycket, jag är så trött efter den hårda men trevliga volleybollturneringen, jag går i skolan imorgon och jag hade lärt mig hur man gör så att bilderna inte hamnar åt fel håll så hade denna natt säkerligen spenderats med att skriva massa långa inlägg, tagga bilder eller spela sudoku på lilla fröken grå. Men men.
Än känner jag henne inte så väl att hon låter mig ladda upp bilder här (åt rätt håll vill säga) och just nu måste jag sova.
Så, klart slut.
johanna

Fröken grå altså? (rim?) Jag tyckte nog Fröken Janton var bättre! :D

snygg kille

Macbook pro? mycket bra!

camilla

stämmer!! jag tycker dock det är jobbigt att det inte funkar att ladda upp bilder..och när det väl funkar så är de åt fel håll. kanske är det så att jag helt enkelt är sjukt oteknisk..