Lycka

Vänner, kamrater, strandkrabbor, fiender, fårskallar, plugghästar, ägghuvuden, sångfåglar, nördar, promenerare, danskar, kusiner, rörmokare, alver, matvrak, torpeder, R2D2, tanter, strutsar, amerikaner, familjemedlemmar, mumier, skogsturkar, snickare, nobelpristagare, slamsugare, media, sy-in-knappar-i-skjortor-are och alla andra bortglömda men ack så meningsfulla människor: titta på detta utan att le, om ni kan:

Det är lov, se till att njuta av livets läckerheter. Ät mycket choklad, gör ingenting en dag, baka bullar mitt i natten, drick te i alldeles för stora koppar, köp dyra skor, promenera i skogen, åk buss, se på film, se på ännu en film, en till.. och, ja ni fattar. Nu kör vi!
Anonym

älskar den!!

Anonym

åh!! :D jeg elsker det! I er min nye favoritter!! <3

og camilla, jeg savner ditt latter!

camilla

jeg savner deg mer!!

Ulrika

Ni är ju för snygga! Jag får liksom inte riktigt nog. Och Camilla, du har så SJUKT SNYGGA läppstiftsläppar! Rött läppstift är att dö för till dina tänder! Jag blir nästan lite kär!

sofia

haha den är ju helt underbar!! :D

Hanna P

Wow! Helt otroligt jätteunderbar fantastisk musikvideo!!! Jag kommer att skryta länga om att jag känner två av dessa snygga tjejerna!

mk

även om jag hade försökt hade jag inte kunnat kolla på den utan att le. jag skrattar knappt aldrig högt ensam, men nu så ;) underbar!