kengar och pärlek

Tre töser, en lägenhet, massa mys, Gibban 100, pepparkaksbak, glöggdrickerier, lycka, värme och glädje...

...älskade Nordstan

...mat i massor

..Lisa 20

sen dog kameran.. När jag väl fick fart på den så hade ett nytt problem uppstått.. Ni kan väl gissa vad som är bakom den svarta fläcken..


Mmmmm, trots att det har varit en helt freakin´ kall helg så är jag alldeles varm i hjärtat.
Det enda som gör ont är att min kamera kanske kommer befinna sig någon annanstans än i mina händer över jul, dumma dumma.
Idag har jag firat första advent i Sätila kyrka med massor av andra sätilabor, sovit (vilket jag inte har gjort alltför mycket denna helg), fikat, hängt med diverse Dotevallare, åkt buss med farmor, kört bil i snöyra, hejat på lillasyster när hon fäktat i Kungsbacka, sörjt min kamera och funderat över framtiden
tusenmiljoner tack för en helfin helg, tack för fina rim, för god glögg, läckra nitar, cafémys, djupa samtal, pepp, välbehövlig vila, utgång med gänget, skratt och massa mys.
Mr. Sir

Looks like a fun weekend!

Ulrika

FANTASTISKA BILDER, DU FANTASTISKA KVINNA!! PUSS PUSS PUSS PUSS!

hanna

fintfintfintfint.bästbästbästbäst.mysmysmysmys.saknarsaknarsaknar.gullgullgull.pusspuss330buss(ÖRBY via Kinna)

camilla

kärlek