Jag vill inte dö..än..

Ni som känner mig någorlunda vet hur brutalt djurrädd jag är
Jag vet inte vad jag har gjort för fel men nu har familjen Dotevall bestämt sig för att göra något som kommer att förändra hela min tillvaro... de vill skaffa katt, KATT!! Jag kommer att dö, om det inte är att den klöser eller biter mig till döds så kommer jag i allafall dö.. av rädsla.


SNÄLLA, någon, hjälp mig, jag klarar inte detta!
hp

meeen din stackare, hoppas dem ändrar sig ( för din skull ).. camilla, jag saknar dig enort!! jag vill ses snart

tild

hahahahahahahahaha

förlåt

du klarar det.

tips bara att dom inte brukar vara rumsrena i början (låt den inte sova i din säng)

positivt är att dom är bra fotomotiv, när dom vill

Hannz

DEN E JU JÄTTTTESÖT!!!!!!

Camilla

hanna, du ska ju vara på min sida! den ser ond ut, ond!

Camilla

hp: när kan jag komma?

kusin Hanna P

du ska nog se att du överlever Camilla, den är ju trots allt ganska söt.



Det var toppen i måndags, vi får ses snart igen :)

Camilla

abselut!

tild igen

alla heter hanna

camilla

jaag veet, fett jobbigt!