iiiiiiiiiiiiiiiiii


Tänka sig, jag har klarat en hel skolvecka utan att ens sätta mig vid datorn!
Min lillasyster hävdade nämligen bestämt att jag hade blivit beroende av datorn. Jag förnekade detta och lovade att bevisa motsatsen... genom att inte redigera bilder, lyssna på musik, skriva inlägg, gå in på Facebook, läsa mail eller göra någonting på datorn.. och jag lyckades:) Därav min uteblivenhet från bloggen..
En kort parentes är att jag faktiskt hade en ersättare på Facebook, en helt fantastisk pangbrud vid namn Ulrika, som skötte alla mina vänförfrågningar, gruppinbjudningar, kommentarer och annat trevligt...

Jag ger er veckans tio guldkorn:
1. En galen tur till Göteborg där jag & Elin hann med att besöka en väldigt massa trevliga ställen & lyckades komma fyrtio minuter sent till en sisådär timmes lång gudstjänst. 
2. Massa russin & massa te
3. Ulrika Carlsson
4. Hälsade på min käre far på infektionskliniken och fick en Gula-febernspruta
5. Halkan bokades
6. Jag överlevde tre prov
7. Jag hann precis ta några kort innan solen gick ner idag
8. Aref (matteläraren) gav oss godis och provet gick därefter som på räls
9. Salta pinnar med fint folk
10. DET ÄR HELG!

Nåväl, nu ska jag inte sitta längre framför datorn..
Ständigt denna Ulrika

Åh, Camilla, du är ju för underbar! Man måste ju älska trean på listan! :)

Camilla

ha ha ha SANNERLIGEN!

Andreas

Härlig att du har en "Facebook Stand-In"! Borde man kanske skaffa.

Kort notis om guldkorn 7&9..

7. Att precis hinna med att ta kort när solen så här mitt i vintern bara är uppe ca 9h är onekligen en bedrift.

9. Att umgås med fint folk, javisst, men det måste väl finnas nåt bättre än att salta pinnar under rubriken "Veckans tio guldkorn" ;)