Ständigt denna tidsbrist...

Mina dagar och min almanacka är fyllda till bredden. Jag önskar så att det fanns mer tid att få tag på, att jag kanske kunde få en sovmorgon längre än till 6.15, att jag kunde få spela flöjt eller bara titta på tv en kväll, att jag fick sitta och titta igenom alla vackra bilder på barnen i Kenya, att jag hade tid att bara vara.. Men, inte än på ett tag. Jag biter ihop och ber om kraft att orka lite till:)

Jag ser upp emot bergen:
varifrån skall jag få hjälp?
Hjälpen kommer från Herren
som har gjort himmel och jord

Ps 121
Hanna Banana

Jag ska ge dig mer tid, maste bara komma pa hur... under itden, love mej att du haller ut ett tag till. Jag finns har (iaf pa facebook, och skype) och vill mer an garna ha lite pep talk med dej :))

camilla

tack! tusenmiljonerbamsekramar:)