finis



Sist.. och minst.. Fina Anna blir äntligen arton år! Grattis!
Vi (bland annat kycklingbrudarna på första bilden..) startade dagen med en brakfrukost uppe hos familjen Granlund med tårta och allt. Nu ska Anna fortsätta fira med en handduk och varma kläder.
Själv ska jag ha ännu en lugn dag. Hade jag inte dragit på mig en nedrans förkylning så hade jag garanterat befunnit mig ute i skidspåret nu..trots tjugotvå minusgrader.
Men några vändor i simbassängen ska jag allt klara av, jag tänkte ladda med lite film först, för omväxlings skull.
Anna

TACK för en underbar frukost! Måste säga att det va den godaste frukost jag har ätit:). Det var en väldigt bra start på dagen att bli firad av mina fina vänner! Men en handduk och varma kläder blev det aldrig..du kan inte gissa vad det blev!! ;)Kram och Gott NYtt År!